Dette indhold er sponsoreret.
Hvis du har din egen virksomhed eller går med iværksætterdrømme, kan du sikkert nikke genkendende til, at der kan være mange ting at tage stilling til. Hvis du vil skabe en tryg arbejdsplads og generelt undgå ubehagelige overraskelser, er det blandt andet vigtigt, at du har en sikker mail. Her på siden kan du læse mere om, hvordan du etablerer en sikker mail, så du i stedet kan koncentrere dig om noget andet.
Send sikre mails uden bekymringer
Som virksomhedsejer er det vigtigt, at du har styr på din og virksomhedens sikkerhed, når du sender mails. Med en sikker mail er det kun dig og modtageren, der kan læse din afsendte mail. Derudover kan modtageren af mailen også være sikker på, at afsenderen er den, som vedkommende udgiver sig for at være. Det skyldes, at mailen er krypteret og signeret, hvorfor din sikkerhed er helt i top.
Hvis du vil sende mails på den mest sikre måde, bør der være styr på både kryptering og signering. På den måde er du garanteret, at din mail ikke bliver åbnet og/eller ændret, inden den når frem til modtageren. Når du sender mails på denne måde, har du også langt større frihed til at modtage diverse kontaktformularer. Med en sikker mail kan du uden problemer modtage ansøgninger, sygemeldinger og meget mere, uden at det går på kompromis med sikkerheden i forhold til reglerne om beskyttelse af personoplysninger.
Når du har en sikker mail, har du også langt større frihed til at sende sikkert til alle. Uanset om du har brug for at kommunikere med det offentlige, private virksomheder eller udlandet kan du være tryg ved, at dine informationer bliver sendt sikkert og hensigtsmæssigt afsted.
En brugervenlig løsning med en sikker mail
Med en sikker mail bliver det både nemmere for dig og dine medarbejdere at sende og modtage mails. Med blot en enkelt knap i Outlook kan I nemt og hurtigt sende mails intern og eksternt i virksomheden uden bekymringer. Alle slipper derfor for at bøvle med medarbejdercertifikater, da den smarte mailløsning håndterer det hele for jer. Det er ganske simpelt, og kommunikationen fortsætter direkte fra Outlook, som I er vant til.
Hvis du vil undgå, at jeres mails kommer i de forkerte hænder, bør du overveje denne smarte mailløsning. IT-kriminalitet er en stigende tendens, så der er virkelig grund til at tænke i sikre baner, når beskeder og data sendes online. Med kryptering og signering af din mail vil beskeden fremstå ulæselig, hvis den alligevel skulle være så uheldig at lande i en forkert modtagers indbakke. Det hele foregår i henhold til Datatilsynets krav til det offentlige i Danmark, hvilket er din garanti for korrekt håndtering af dine mails.